En föraning

Ni vet när man får en känsla av att något är på ett visst sätt utan att egentligen ha några belägg för det. Exakt den känslan har jag haft ett bra tag. Idag fick jag svart på vitt att en sak som jag gått och grubblat över ett tag faktiskt var sant, att min föraning stämde. Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker det känns lite kusligt. Att man kan ha så rätt…. Har ni varit med om samma sak?