Klänningspremiär

Dagens jag, premiär för sommarklänning. Det sägs att det ska bli fem plusgrader i helgen så det är bäst att passa på.
Jag knallade ner till ån på rasten men det var så galet varmt så jag satt bara där en liten stund. Nu har det mulnat på men det är fortfarande varmt. Det känns nästan som att det skulle kunna börja åska men det slipper jag helst såklart.