En för mig perfekt kombination

Jag har alltid haft problem med mina händer. Inte extremt men tillräckligt för att det ska störa mig. Torra händer året runt är regel och handsprit och rengöringsmedel ska vi inte tala om. Använder jag handskar så får jag klia ändå och då grund av handskarna. Nu har jag hittat den för mig perfekta kombinationen. Aloe vera Gelly och Aloe propolis creme. Dessa kombinerade fungerar på samma sätt för mig som kortison+ annan mjukgörande gör. Händerna ser fortfarande inrriterade ut efter både rengöringsmedel och handsprit. Den största skillnaden är dock att det inte kliar, trots att det är irriterat. Tror ni att jag är lycklig eller? Så skönt att slippa kortison!