Planerar höstens klasser

Vet inte om jag skrivit det, tror inte det, men en av måndagstiderna är bortplockade här där jag bor och har mina core fusionpass. Jag och ordförande i styrelsen beslutade då att min core fusion ska hottas upp med gympa för att passa de deltagarna också. Så idag har jag suttit med youtube för att hitta inspiration. Jag har hittat en bra stomme och bra modifieringar till alla övningar. Det kommer bli en kombo av cardio, styrka och rörlighet. Nu är bara frågan om det ska fortsätta heta core fusion eller om jag ska hitta på något svenskt namn. Det ska vara ett namn som lockar dit deltagarna och samtidigt inte vara ett för ”modernt” namn så människor inte vågar komma till passet och testa. Det som är kvar nu är att fixa spellistan och tajma den perfekt med övningarna. Och att jag lyckas koordinera på ett bra sätt. Men jag har inte valt de svåraste övningarna så det ska nog lösa sig bra.
Yes, jag blandar svenska och engelska, hehe. På vissa övningar finns det inga bra svenska namn tycker jag.