En dagboksanteckning

Godkväll! Här sitter jag vid datorn och känner mig ganska pigg. Så typiskt att jag blir pigg nu när jag egentligen borde försöka sova. Jag jobbade idag och när jag kom hem så sov jag över en timme. Kanske därför som jag känner mig så pigg nu. Efter tuppluren åkte vi till busfabriken. Barnen röjde loss ett par timmar och jag satt och skrev klart mitt arbete och skickade också iväg det. Skönt att ha det första arbetet klart.
Ett av barnen ville ha snask…. Gott med poporn men jag åt inte. Lika bra att vänja mig redan. Tre veckor kvar till jag kör igång med lchf.
En nicks kexbar slank ner. Jag kan inte bestämma mig för om de är mm eller blaha. Vissa dagar är de verkligen inte goda.
Ikväll var jag med på styrelsemöte. Har blivit invald i gymnastiksällskapet är i ”byn”. Min roll kommer bli sociala medier. Jag kommer även fortsätta ha pass. Men mer om det i ett annat inlägg. Godnatt och sov gott!