Rastar och kikar in här en sväng

Hej! Alltså wow, vilka fina kommentarer jag fick på mitt inlägg ”vem är jag i bloggvärlden”. Jag har så snälla läsare vilket gör mig så glad. Idag tog jag sovmorgon till strax efter nio. Så välbehövligt! Jag är lite frukost och sedan åkte jag iväg till stan för en lunchpromenad med Sofia. Vi hade båda klänningar på oss med något gult i. Lite kul var det allt! Vi gick ungefär en timme och hamnade i Vallaskogen. Genast byttes trafiken och ljuden ut mot fågelsång och en lugn känsla. Sen att jag fortfarande är helt uppe i varv är en annan sak. Nu räknar jag verkligen ner till semester. Bara fem timmar kvar. Känns så långt samtidigt som det är ingenting kvar.