För att jag behövde det!

Jag var så trött igår så jag gick och la mig strax efter åtta. Men somnade först vid nio. Det var dock precis det jag behövde. Få ta igen lite sömn och ett par sådana kvällar till och jag kommer vara tillbaka på banan.
Till frukost idag åt jag mina pannkakor och så egenplockade jordgubbar från trädgården. Det fanns massor så den här lilla skålen ovan fyllde jag på knappt fem minuter. Mums!
Idag trotsade jag vinden och cyklade till jobbet. Har haft ont i mitt högra knä ett tag nu och behöver köra lite alternativ konditionsträning. (Upptäckte att jag i mitt inlägg häromdagen skrev att jag har ont i mitt vänstra knä. Ibland är det svårt med höger och vänster…..🙃) Iallafall jag hade sådan motvind att det kändes som att jag aldrig kom fram. Peppade mig själv med att det är bra träning. Med min tur har dock vinden säkerligen vänt så jag har motvind på vägen hem också. I Linköping är det så att man har motvind oavsett vilken riktning man cyklar åt. Är det så där du bor med?