Utmanande

 
Alltså wow, vilket pass det blev ikväll, mycket skratt och tuffa övningar. Jag testade ett gäng nya kombos på övningar som jag knappt testat själv men det föll väl ut. Jag hade ju även tänkt att ta med kameran och filma lite men då mötet jag var på drog ut på tiden så blev det bara att skynda hem, byta om och åka igen.
                                 

Idag har jag även lagt ut ett par pilatestrådar och på det ena stället ska jag på möte i veckan som kommer. Det blir spännande att se vad som händer. Jag vet redan att jag kommer vilja ha pilateskurs i Mjölby i vår igen och jag vet också att iallafall en av tjejerna kommer vilja gå i vår igen Hon hjälper mig redan med att få fler deltagare. Det uppskattas!

 
Just det, alla mina små bilder är alltid klickbara.