Jag tror det blir sol idag

Godmorgon! Idag vaknade jag fem minuter innan klockan skulle ringa med ett ryck. Första tanken var att jag försovit mig men så kom jag på att jag ju är ledig och behöver inte gå till jobbet förrän på måndag. I helgen kommer jag inte svara på okända nummer, vill verkligen vara ledig och kroppen behöver det. Jag känner mig dock pigg eftersom vi gick och la oss vid tiotiden igår kväll och jag somnade på en gång. Vilken skillnad det gör. Jag anar en blå himmel idag så jag hoppas verkligen på att det blir fint hela dagen.
Igår var jag återigen i Mjölby för pilates, vi var fyra deltagare + jag. Gjorde ett helt nytt program medett helt batteri av nya godingar. Det blev ett riktigt bra pass om jag får säga det själv. 

                
Idag ska jag roa mig med det här 👆👆👆. Tycker det är så svårt att skriva i dokumentet, det går inte att göra styckeindelning och all text bara flyter ihop på grund av det. Tänkte då att jag kunde göra om dokumentet men frågorna är skrivskyddade så de går inte att copypasta. Men idag ska uppgiften bli klar så jag slipper ha den hängandes över mig. Bit ihop som min pappa brukar säga. 🙂