Fem en fredag vecka 47: Tittut och så veckans länkregn

  1. Vilken var din senaste oväntade utgift? En bilreparation, fast den var inte oväntad egentligen. Att ljuddämparen gått sönder går inte direkt att missa….. 
  2. Vad är en trevlig överraskning? Att Rickard kommer hem en blomma till mig. Sånt där fint som jag inte på något sätt kräver men som alltid gör mig väldigt glad. 
  3. Vad är något du inte kan hitta? De dära sakerna som jag lägger på ett bra ställe men som jag ändå glömmer bort. Som när Ida var bebis och jag lägger plånboken i ett skåp i köket. Glömmer dock bort att jag lagt den där och spärrar samtliga kort och förlustanmäler körkortet… 
  4. Vad gömmer du dig från? Inget alls faktiskt. Jo förresten, människor. Tar omvägar runt folk som kommer för nära. 
  5. Vad gör du vid oväntat besök? Jag får aldrig några oväntade besök. 
 

Det är inte många bloggar som deltar i länkregnet i blogggruppen längre. Men de få bloggar som är med ska jag såklart länka till. Först ut är Madeleine som skriver om sina ätstörningar och tankar kring det. 
Blogg nummer två är Amanda som berättar om sin onsdag med plugg.