Väder: Strålande sol och ljumma vindar.
Mående: Om man jämför med hur veckan startade så är det som natt och dag. Upp och ner idag skulle jag säga faktiskt.
Lunch: pyttipanna med stekt ägg och rödbetor.
Tittat på: Skulle vara datorn då men annars har jag lyssnat på Underbara Claras podd ”en underbar podd”. Den här gången handlade det om en för tidig fyrtioårskris.
Klädsel: Svarta domaroverallsbyxor och vinröd träningströja fråm Craft.
Planer: Det som var planerat är gjort: lämna in ett papper, skriva till Linnea om pilates och promenad med Sofia. Så check, check, check. Det enda jag missat var träningspasset. Får bli något tufft imorgon istället.
Fundering: Om jag skulle träna något. Istället blev det godis på eftermiddagen och efter kvällens föräldramöte blev det mat och poddlyssnande.
Tråkigaste: På förhand så tänkte jag att föräldramötet skulle vara tråkigt men det var intressant och var bara en timme. Jag blev lite sugen på att lära mig lite om motorer. Så inget har varit så där tråkigt idag.
Längtan: Att få träna pilates. Kanske river av ett pass ikväll.
Relaterade