Idag är jag rosa…. Och väntande….

Rosa tröja och rosa brallor. Mina favoriter! Kanske inte så matchande men jag är bara hemma. Har dragit på mig en förkylning så det har varit rätt så tråkigt. Jag är mycket bättre och har inte haft feber under någon av dagarna men för att få komma tillbaka till jobbet var jag tvungen att ta ett covidtest. Det gjorde jag igår. Fem över åtta på kvällen hade jag tid. Det gör inte ont men är sjukt obehagligt och tårarna började rinna då mina tårkanaler retades. Fem gånger snurrade hon pinnen i näsan på mig. Undrar om det verkligen är nödvändigt…. Svaret skulle komma inom fyra dagar men mest troligt första dygnet. Det är också en anledning till min bloggtorka. Jag har ju inte fått göra något. Inte för att jag varken orkat eller velat heller. Saknar däremot fotbollen. Tre matcher har jag lämnat från mig den här veckan. Tre matcher som jag verkligen sett fram emot att få döma. Särskilt ikväll när jag skulle fått assistera med E i en viktig match i division fyra. Jaja, än är säsongen inte slut och en förkylning är inte evig. Hur mår du?