Måndag hela dagen

Bilder från det senaste dygnet, min plankutmaning, fotboll där J och E dömde, lite nostalgi när jag gick förbi fotbollsplan där jag dömde några av mina första elvamannamatcher och så den smarriga tårtan på jobbet idag. En kämpa på-tårta. 
Jag kan inte säga att det är särskilt betungande att jobba just nu.  Eftersom vi har intagningsstopp så hade jag och sköterskan endast två patienter att ta hand om. Så det har varit en riktigt lugn dag på jobbet. Vi blev även bjudna på tårta på grund av att det är mycket städ och röja runt omkring. Avdelningen får en total makeover med nya möbler och väck med allt som inte absolut måste ha för att kunna sköta vårt jobb. När jag kom hem hade jag sådan galen huvudvärk. kan man ha migrän på eftermiddagen? Tycker alla som pratar om att de har migrän alltid får det på morgonen. Men det är en högst ovetenskaplig betraktelse. Nu har det äntligen börjat släppa så jag kan skriva ner några rader.
Den här veckan är födelsedagsvecka, Ida fyller 10 år på fredag och jag fyller på lördag. Tänk att vi var så nära på att dela födelsedag. Ida, vårt lilla gostroll som är liten men ändå börjar bli stor. Har beställt pyjamasar och nattlinnen till henne som jag hämtade ut efter jobbet. Särskilt nattlinnena gillades.
Morgondagens planer är en timme pilates med Linnea, möte på dagen och sedan jobb på kvällen. Tänkte försöka skriva några inlägg med så det inte ekar alltför tomt här.