
Jag fick en sådan bra länk skickad till mig i föregående inlägg. Tack ”Surkart” för det, det är mycket uppskattat. Har du läst intressanta texter får du gärna tipsa mig om det. Men den texten ska jag skriva om i ett annat inlägg. Nu står det träning på schemat. Tänkte skriva om kvällens löppass. Jag och Rickard mötte upp J och E för att springa lite på banan här i stan. Det var fullt med små barn som tränade på fotbollsplanen så jag kände spontant att jag inte ville springa just där. Ibland funderar jag på om jag har en släng av social fobi. Ändå är jag fotbollsdomare och jobbar inom vården……






Vi värmde upp iallafall och jag trodde inte riktigt att jag skulle ha pigga ben. Men det hade jag och ville springa i lite högre uppvärmningstempo. Ovanligt för mig som inte gillar uppvärmning. Efter uppvärmningen sprang vi intervaller. Vi ställde upp i varsitt krön och så sprang en person medan vi andra gick. Den personen som sprang skulle springa ikapp personen framför medan de andra vilade. Det blev ett riktigt tufft pass som jag känner gav väldigt mycket. Vi avslutade med att gå ett gäng varv runt banan. Vi pratade politik, elavtal, fotboll och annat smått och gott. Mycket trevligt måste jag säga! Perfekt dag att springa på bana med, i princip var det vindstilla.