

Bilder från Kevins första möte med Maja. Jag ser ut som en crazy cat-Lady. Minus katterna då och två ödlor istället. 😛
Humör: Pigg och glad.
Väder: Sol men vinden är riktigt kall.
Känsla: Kroppen känns oförskämt bra efter gårdagens lopp.
Gjort idag: Jag sov till elva, badat med barnen och ätit mcdonaldsmat till lunch.
Sett på tv: Tittat på program om hajar på naturkanalen. Mycket spännande måste jag säga.
Fundering: Sprang jag inte på max igår eftersom kroppen känns så pigg eller gör förmiddagens bad underverk för återhämtningen?
Just nu: Jag och Rickard tittar på matchen mellan Portugal-Schweiz, Portugal har precis kvitterat efter mardrömsstart med två insläppta mål efter fem minuter.
Planer för kvällen: Gå en promenad med Rickard när matchen är slut och sedan ska vi såklart se Sveriges första match mot Nederländerna. Det kommer bli en tuff match.
Ja, det är en kyligare tid nu. Hoppas värmen kommer snart igen. Ska ju bli några dagar med värme. Men inget längre.
Låter som en skön dag.
Hoppas att loppet du sprang gick bra.
Skönt med en promenad på kvällen.
Det gick bra för Sverige 🇸🇪 ⚽️. Bra med oavgjort.
Ta hand om dig❣️🤗
Det skulle bli dåligt väder ett tag nu men det verkar som att de haft fel.
Du kanske har bättre kondition än du tror själv. Sen är väl det inte bra att springa ett lopp och ta ut sig totalt eller? Här har vi också haft sol men vinden har också varit kall här. Kollar aldrig på fotboll numera. Tycker själv det också är intressant att kolla på program och hajar.
Så kan det absolut vara. Jag tror det är bra för våra muskler och hjärta att ibland få upp flåset ordentligt. Men såklart inte varje pass.
Så underbart att känna sig pigg & glad! Kul med naturprogram om hajar, tycker djur & naturdokumentärer är så intressant & facinerande 🤗 Är så fascinerad av hur allt funkar in i minsta detalj i djurriket 😊
Ja, visst är det fascinerande. Sitter alltid som klistrad och funderar över hur finurligt allt funkar. Särskilt det här hur djuren kan kommunicera med varandra och koordinera. Fascinerade verkligen!
Jag har värsta irrationella hajfobin och tycker hajprogram är läskiga. Sitter som på nålar medan jag tittar. Samtidigt tycker jag hajarna är magnifika djur. Starkt jobbat att du genomfört loppet. Kan inte fatta att du är så energisk i dag (jag hade varit halvdöd), men så verkar du vara i god form och har kanske fått en helt underbar endorfinkick? Alltid lika kul när man klarar såna saker. Mind over matter. 😀 Brukar du springa vissa lopp varje år och om ja, vilka?
Ja det brukar jag. Jag brukar springa blodomloppet, byrundan, victorialoppet, karhu run (byter i år namn då karhu inte längre sponsrar) höstfemman och jätten bulelöpet. På grund av pandemin så har ju alla lopp varit inställda men i år får vi springa igen. Det är jag glad över. 😀
Hur lyxigt lät inte det med den sovmorgonen. Gud så gullig bilden är, måste varit jättespännande där att få prova klappa på ödlan. Hur kom det sig att ni skaffade just ödlor? 😊
Äldsta grabben ville ha ödlor, var han fått det intresset ifrån vet jag faktiskt inte. Men det tog typ fem år innan jag vande mig vid tanken på just ödlor. Tyckte faktiskt att ödlor var obehagliga. Nu älskar jag våra djur.
Vilken skön dag, ni verkar ha haft. Vad tyckte han om ödlan då? Läskig? Rolig? Han såg inte rädd ut iaf.
Sitter och kikar på Sverige-Holland-matchen med ett öga, medan jag läser bloggar. Fotboll är inte min favvosport, men mästerskap kan vara lite kul och Janne ville se.
han hade respekt för den men var samtidigt väldigt nyfiken och ville klappa den.
Även när solen kommer fram är vinden väldigt vass och blåser rejält gör det. Vår cykeltur i motvind kändes en del men gjorde säkert nytta 😉
ja det är jag säker på att den gjorde. 🙂
Var tvungen att kolla två ggr för tyckte att du höll i kattunge först =D Härligt att det känns bra efter gårdagens lopp. Samt det är lite skräckblandad förtjusning med hajar,
Hehe, ja vid en snabb blick ser det kanske ute som en kattunge.