En sån där måndag…..

……. Då jag varit allmänt fumlig och tappat grejer…… Tex så tappade jag min frukostmacka på golvet, spillde ut juice över en stol och ut på golvet. Med de orden beskriver jag min måndag rätt så bra. Fast den har inte bara varit fumlig utan den har varit bra också. Mycket pyssel men bra!

Soligt och fint var det med när jag gick till bilen. Ikväll ska jag springa en runda. Känner mest för mina femhundringar. Det var ett tag sedan sist och jag gillar verkligen passet. Har pratat en stund med mamma också. Så mysigt ju! Har du haft en bra start på veckan?