En tisdag

  • Haft mitt strongerlinne och löparkjol från SOC. Eller egentligen är det en padelkjol men vem bryr sig om detaljerna. 😛
  • Dagens cravings är ”lyxshopping” på Strongers rea men också snaskigheter.
  • Badat dryga timmen med barnen. Idag ville Ida själv kliva upp. Annars brukar vi få övertala henne att kliva upp. Tror hon var trött även om hon inte vill erkänna det själv.
  • Fick ett litet ryck och klippte insidan på häcken lyssnandes på systrarna Kjos podd. Höjden och utsidan är hyresvärdens ansvar. Får se när de kommer och klipper i år. Förra året blev det inget bra. Syntes knappt att de klippt något.
  • Förfasats över det här: 👇👇👇 #vemtaransvar? Är det inte dags att börja reagera och framförallt agera?
  • Lagat kycklingfilé till kvällsmat och så färskpotatis och fiskpinnar till lunch.
  • Kollat på fotbolls-EM.
  • Tagit en kvällspromenad mellan matcherna tillsammans med Rickard. Men jag var nog inte mitt soligaste jag. Fick så ont i magen igen…
  • Googlat på löparmage som jag är 90% övertygad om drabbade mig igår. Mer vätska nu inför loppet och själva loppet ska jag springa med så tom mage som möjligt. Alltså äta senast fyra timmar innan start för att så lite som möjligt ska stressa min mage. Om jag vill dricka vid vätskekontrollerna får det bli att skölja munnen bara. Mina problem började ju efter andra kontrollen igår och jag brukar sällan dricka under aktivitet.

2 svar på ”En tisdag

Kommentarer är stängda.