Vad ska jag träna idag då?

Natten till idag blev precis som jag tänkt mig: dåligt med sömn efter träningen och sen kan jag ”råkat” klanta till mig och tagit lite för mycket koffein. Tog min vanliga nocco och så drack jag cola till lunch och så inför träningspasset tog jag en till. Mycket dumt och högst självförvållat med andra ord. Det får absolut inte bli någon vana….. På eftermiddagen ska jag träna något och sen också sova en stund inför jobbpasset. Fast inte i den ordningen, tänker sova ett par timmar först och efter det träna. Rickard gjorde ett träningsprogram till mig för några år sedan och jag tänkte damma av det idag. Träningsprogrammet rymmer precis allt jag behöver: fart, explosivitet och uthållighet. Varje vecka är det fyra pass och med gårdagens intervaller och lördagens match får jag in två av passen så det jag har kvar är ett pass med styrketräning och explosiv styrka och så ett uthållighetspass med löpning och lite styrka på det. Tror det blir det rena styrkepasset idag. Men vi får se. 🙂

2 svar på ”Vad ska jag träna idag då?

  1. Peppar, peppar, jag har aldrig haft problem med att dricka kaffe på olika tider eller för mycket. Men har vänner som är som du om de dricker kaffe sent så har de jättesvårt att sova.
    Ha en bra dag med träning och allt.
    Carin

    1. Sova en luring trots koffein på dagen funkar bra. Mindre bra funkar det med koffein för sent på kvällen. Konstigt det där hur olika det kan vara.

Kommentarer är stängda.