2 december

En bild som mamma tog på oss. För att få Samuel att inte tramsa krävdes en hel del. Han gillar att göra tokiga miner. Hihi. Jag och mamma har sjungit en hel del idag. På söndag när jag jobbar så kommer mamma dit och vi ska sjunga några julsånger för de boende. Fick smak efter gårdagens grötfest på jobbet då jag och M sjöng några julsånger. Så roligt.

Snart är det Greys och jag ska förflytta mig till tv-rummet med mina pärlor. Är lite sugen på att göra några smycken igen. Bor ni i Linköpings/Norrköpings-trakten så arrangerar jag jättegärna smyckesvisningar. Extra bra priser nu inför jul och allt. 🙂 Maila för mer information.