Onsdag

Idag är det strålande sol och minusgrader. Jättehärligt väder. Det enda som saknas är snön. Det har varit en ganska tung dag på jobbet så det är skönt att vara hemma. Snart kommer mamma.  Blir skönt att få vara med henne en stund.

Har inte mycket mer att skriva just nu. Hörs senare.