Träning

Vi drog till gymmet en sväng så dagens träning är avklarat. Löpning, några intervaller och lite styrketräning för magen. Jag behöver någon som kan lägga upp ett bra träningsprogram. Det känns inte riktigt som att jag utvecklas. Eller, jag känner mig aldrig nöjd. Det känns som att jag har mer att ge och och så vill jag inte ha det efter ett träningspass. Iallafall inte efter ett pass som ska vara hårt.

Det är lätt att misströsta med när jag tränat ett halvår och det inte syns på kroppen. Några centimeter här och där har försvunnit visseligen. Men det syns inte. Skrev för ett tag sedan att det känns på mina kläder men jag vete katten alltså. Eller så har jag bara en dålig dag och känner mig pluffsigare….

PS. Kika in mina traderaauktioner här. DS