Dagens träning

Blev på simhallens gym: ett lugnt löppass på bandet. Jag föredrar faktiskt vårt band som gick sönder. Finns mer fördelar med det. Mr R var nöjd med hastigheten, 20 kilometer i timmen så han kunde köra riktigt hårt. Vårt går ju bara till 16. Jag sprang en halvtimme inklusive uppvärming och nedvarvning. Ganska dåligt tycker jag men jag har sådan träningsvärk att jag måste träna lugnt. Jag får ta igen det på torsdag istället, då är det dags att köra ett hårt träningspass igen.