Blev på simhallens gym: ett lugnt löppass på bandet. Jag föredrar faktiskt vårt band som gick sönder. Finns mer fördelar med det. Mr R var nöjd med hastigheten, 20 kilometer i timmen så han kunde köra riktigt hårt. Vårt går ju bara till 16. Jag sprang en halvtimme inklusive uppvärming och nedvarvning. Ganska dåligt tycker jag men jag har sådan träningsvärk att jag måste träna lugnt. Jag får ta igen det på torsdag istället, då är det dags att köra ett hårt träningspass igen.
Publicerad av Hannas krypin
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG! Visa alla inlägg av Hannas krypin