Nytt

Igår gjorde jag nya smycken som kommer ut i webshopen under morgondagen. www.hannadesign.se

Jag och barnen har haft en riktig mysdag, fotbollspelande i hallen, legobyggande och filmmys. Draktränaren blev det och en stor skål popcorn till. Smarrigt. Det är tur jag tränar, annars hade jag rullat fram. Det har blivit alldeles för mycket sötsaker den senaste tiden. Kladdkaka och grädde är min och Rickards nya last.