Godmorgon


Söt body från Småfolk. Finns på rea hos Babyshop. Ska jag eller ska jag inte….

I natt har Samuel haft lite problem med förkylning så vi har inte sovit så bra i natt. Skönt iallafall att han mår bättre idag. Skola och dagis för pojkarna och eventuellt småbarnsmusik för mig och Ida. Tycker alltid det är lite läskigt att träffa personer jag inte känner. Blir så rädd att man inte ska ha något att prata om….

Vad har ni för onsdagsplaner?


Uppdaterat 10.03 Det blir ingen småbarnsmusik idag. Jag orkar inte. Ögonen går i kors. Måste krypa ner en stund istället.