Förkylt

Godmorgon, idag är jag allt annat än pigg. Ida är genomförkyld så det blev inte många timmars sömn i natt. Verkligen dålig tajming för idag ska jag iväg och döma fotboll. Jag ser fram emot det, det är nästan ett år sedan sist så det ska bli riktigt roligt att komma igång igen.

Vad har ni för söndagsplaner?