Lek och bus

Idag har varit en dag full med pyssel, lek, bus varvat med städande och matlagning. Vilken härlig dag vi haft. Såna här dagar kan jag leva på länge när vi har kul ihop och inte är osams (= att barnen trotsar och bråkar med varandra). ♥



Ida har body Minymo, leggings Kapp Ahl och dregglis från Elodie details på sig.
Idag är en stor dag då hon för första gången vände från mage till rygg. Jag la henne på mage och så gick jag bara in i badrummet för att hämta en grej. När jag kom tillbaka till köket grejade Samuel i kylskåpet och Ida låg på rygg. Han hade inte vänt på henne sa han bestämt och då la vi henne på mage igen och snabbt gick det när hon for runt till rygg igen. Älskade lilla bebis. ♥