Godmorgon

Fredag igen och helg. Så härligt men jag är trött idag då det blev alldeles för sent igår kväll. Vi gick och la oss strax efter midnatt. Kanske inte det smartaste då jag jobbar till två och har match ikväll men  jag tänkte slumra lite på rasten så blir jag piggelin sen. Ingen av oss var trötta igår kväll. Vi satt och tittade på en dålig skräckfilm på CMore och jag var nyfiken och ville veta hur den slutade. 
Hoppas ni får en härlig dag!
En drömmande bild på Alexander från raukområdet Lergrav på Gotland. 

3 svar på ”Godmorgon

  1. Vilken härlig bild! 🙂
    Är trött idag jag med då jag också gick och la mig efter midnatt. Skönt att det är fredag (och ledig helg).
    Kram

Kommentarer är stängda.