Borås djurpark

Vi har haft till en början en regnig dag på Borås djurpark med en barndomskompis till Rickard och hans sambo. Lagom till vi skulle hem till kompisen och grilla slutade det regna och eftermiddagen/kvällen blev riktigt fin. Vi tog en skön kvällspromenad och vi stannade även och lekte vid en lekplats. Därefter var det dags att åka hem med våra trötta barn. Ida var jätteduktig och gick massor utan gnäll.