Dagens träning

Ikväll har jag, Rickard och Marcus kört intervaller på bana. 400 meter stod på schemat och tanken var att tiderna skulle landa nånstans mellan 1,45 och 2 minuter. Jag körde sex stycken och resultatet blev så här:
1. 1,46
2. 1,52
3. 1,56
4. 1,56
5. 1,55
6, 1,53
De två första var betydligt jobbigare än intervall tre och 4 men på intervall fem och sex ville jag bara lägga mig ner och inte fortsätta. Det var dock inget alternativ. Det var ett bra pass som verkligen byggde pannben (att kunna pressa sig själv även när det tar emot) och jag kommer köra det igen.