Fredag

Gårdagen tillbringades först på badet i några timmar med brorsan och han stannade här i några timmar. Jag fastnade i boken Änglamakerskan av Camilla Läckberg och var inte så där jättesocial. 
Idag regnar det men det gör absolut ingenting. Då har vi en anledning att sitta inne och göra ingenting. Just nu äter barnen hemmagjord slush och vi tittar på Föräldrafällan med Lindsay Lohan  i huvudrollen. En sån där film som jag aldrig tröttnar på så det här inlägget har tagit en stund att skriva.