Lördag

Det har varit en härlig lördag. Ett bildregn får illustrera det.
Fotbollsträning med Alexander
Kalas för Vincent som fyller fyra år.
Eftermiddag/tidig kväll med familjen.
När vi kom hem så la jag Ida och så tog jag och pojkarna kväll med film, tända ljus och godis. En riktigt bra dag.