Tidig morgon

Jag sitter i köket och äter frukost då jag snart ska till jobbet. Samuel kommer upp och så tittar han på klockan och sen med en jätteskeptisk min utbrister ”är du galen”. Han tyckte det var för tidigt. 🙂 Jag har sovit ganska dåligt i natt då Ida vaknat två gånger och ville ha välling. Men efter en dusch känner jag mig inte så fasligt trött. Jag ska iväg och jobba några timmar och i eftermiddag kommer kören hit då vi ska sjunga ikväll. Känner mig inte nervös utan mer att det ska bli kul.
Hoppas ni får en härlig söndag!