30 april

Jag kanske är knäpp men vad skönt det är att det inte är sol och varmt idag. Då känner jag inte samma press att gå ut och utnyttja det fina vädret. Jag kan sitta i soffan med gott samvete, filura över livet och läsa några sidor i skolböckerna. Perfekt! Vad ska ni göra idag?
Den här veckan har inte sömnen varit den bästa, jag drömmer så mycket konstigt, i natt var det en blandning av njursvikt, föda barn och svår sjukdom. Kaos i hjärnan eller vad. Snart semester och lugn och ro. Det ser jag fram mot.