Härliga fredag

Idag har vi bara varit hemma förutom att storhandla. Skönt med såna dagar också då man kan gå hemma och städa och plocka lite och barnen roar sig.  Dagens lunch blev grillat kött och potatisgratäng. Mums!   
Nu filmmys med barnen och godis. Vi ska se musikalen ”Annie”, en charmig film om en föräldralös flicka som blir adopterad.