Brallorna och toppen är reafynd från HM. Hade det varit innan sommaren hade jag inte kommit i byxorna. Utvärdering över hur det gått i sommar med vikt och träning får ni på måndag.
Ida valde själv kläder. Hon är en bestämd liten fröken.
Fullt ös medvetslös. Barnen är aldrig stilla. Ida var så duktig och knallade på. Till slut fick hon åka vagn ändå då vi andra ville komma hem. Klockan var ändå över nio.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
9 svar på ”Kvällspromenad med barnen”
Underbart & så otroligt vackert Månfoto/Kram
Laddar in …
vad mysigt med en promenad 🙂
Laddar in …
Mysigt!!
Laddar in …
Ha ha, behövs ingen utvärdering för att konstatera att du är en härligt frisk, vacker och vältränad person. Behövs med ungar i farten! Härlig bild du speglar det med! 🙂
Laddar in …
Vad härligt med kvällspromenad! Fina bilder:)
Laddar in …
Härligt med kvällspromenad. Om du kommer i byxorna nu så måste du fått fina resultat, duktig du är.
Laddar in …
Många som hoppar in i vardagen igen till veckan, att sommaren alltid ska gå så fort? Tur vi förhoppningsvis fortfarande har flera sköna sensommardagar att njuta av… 😀
Laddar in …
Oj! Gissar att det gått i mycket positiv riktning? 🙂
Jag är mycket imponerad av hur målinriktad du verkar vara!
Laddar in …
Jag kan utan utvärdering konstatera att du ser väldigt vältränad och sportig ut! =)
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Underbart & så otroligt vackert Månfoto/Kram
vad mysigt med en promenad 🙂
Mysigt!!
Ha ha, behövs ingen utvärdering för att konstatera att du är en härligt frisk, vacker och vältränad person. Behövs med ungar i farten! Härlig bild du speglar det med! 🙂
Vad härligt med kvällspromenad! Fina bilder:)
Härligt med kvällspromenad. Om du kommer i byxorna nu så måste du fått fina resultat, duktig du är.
Många som hoppar in i vardagen igen till veckan, att sommaren alltid ska gå så fort? Tur vi förhoppningsvis fortfarande har flera sköna sensommardagar att njuta av… 😀
Oj! Gissar att det gått i mycket positiv riktning? 🙂
Jag är mycket imponerad av hur målinriktad du verkar vara!
Jag kan utan utvärdering konstatera att du ser väldigt vältränad och sportig ut! =)