Kvällspromenad med barnen

 
 

Brallorna och toppen är reafynd från HM. Hade det varit innan sommaren hade jag inte kommit i byxorna. Utvärdering över hur det gått i sommar med vikt och träning får ni på måndag.
Ida valde själv kläder. Hon är en bestämd liten fröken.
Fullt ös medvetslös. Barnen är aldrig stilla. Ida var så duktig och knallade på. Till slut fick hon åka vagn ändå då vi andra ville komma hem. Klockan var ändå över nio.

Havrefälten är så vackra.
 

9 svar på ”Kvällspromenad med barnen

  1. Ha ha, behövs ingen utvärdering för att konstatera att du är en härligt frisk, vacker och vältränad person. Behövs med ungar i farten! Härlig bild du speglar det med! 🙂

Kommentarer är stängda.