Onsdag

Hromdagen släppte vi ut våra kaniner och gissa deras lycka när de fick springa och skutta och äta gräs.
Jag var så glad att snön töat bort och att jag skulle kunna cykla till jobbet idag. Gissa om jag var besviken då när jag vaknade och ser att det snöat och fortfarande snöar. Det är så dumt det där att jag ställer in mig på vår fastän det är långt kvar och mycket kan hända med vädret.
Gårdagen spenderades på jobbet där det är mycket att göra nu. Därefter mötte jag upp familjen som vad på Busfabriken där vi var en stund. Kvällens träning blev ett pass squash med Rickard och det gick sådär, lite oengagerat var det.
Ida är inne i en period när hon inte alls sover på nätterna och vill ha välling hela tiden. Det blir så jobbigt då jag tänkt kliva upp tidigt idag och sätta mig med skolböckerna. Istället blev det en lång sovmorgon och för det mesta är det skönt men inte idag då det känns som att hela dagen blir förstörd.
 

4 svar på ”Onsdag

  1. Vilka SJUKT söööta bilder 🙂 hoppas du får en fin start på nya veckan.
    Ny post ute..butik med billiga designermärken:)
    LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor 🙂

Kommentarer är stängda.