Torsdag

Dagens lunch: fisk i ugn.
Idag har jag haft en effektiv dag, först plugg i några timmar och sen har jag jobbat. Blev dock inte glad när jag skulle åka hem och det snöar. Det var inte roligt att köra, stora snöflingor gjorde att jag inte såg något alls.
Sitter och tittar på Fast & furious 5, riktigt bra film måste jag säga.
Har ni haft en bra dag.

 

2 svar på ”Torsdag

Kommentarer är stängda.