Lavendel

Förmiddagen idag har varit riktigt härlig. Solig och varm så jag passade på att plantera sommarblommor och att plantera Idas tomatplanta som hon satte på dagis. Vi köpte en riktigt snygg hylla häromdagen som jag satt lavendel, pelargon och dahlia på. Jag är riktigt nöjd nu med uteplatsen. Ni ska få den i helhet senare. Trallen är färdiglagd också och det är som att bygga ett jättestort pussel. Toknöjd med resultatet i alla fall.