Skogspromenad

Det är helt fantastiskt väder idag, soligt och varmt. Det är precis vad jag behöver och jag känner den positiva andan återvända. Jag tog en paus från böckerna och tog en promenad med Rickard ute i skogen. Det var så härligt och i solen är det riktigt varmt. Underbart!
 

 

10 svar på ”Skogspromenad

  1. Jättefina bilder!! Jag tycker att du gjorde helt rätt i att ta en paus i skogen, ger massor med energi 🙂
    Önskar dig en trevlig helg!
    Många kramar aka

  2. Härligt ! idag har det verkligen varit helt FANTASTISKT ute och jag hoppas att det fina vädret håller i sig hela helgen. Då ska jag bara vara ute och njuta 🙂
    Trevlig helg !

Kommentarer är stängda.