Det är helt fantastiskt väder idag, soligt och varmt. Det är precis vad jag behöver och jag känner den positiva andan återvända. Jag tog en paus från böckerna och tog en promenad med Rickard ute i skogen. Det var så härligt och i solen är det riktigt varmt. Underbart!
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
10 svar på ”Skogspromenad”
Såg härligt ut 🙂
Laddar in …
Sv: Det var super roligt med kryssning! 🙂
Såg ut att vara en mysig skog!
Laddar in …
Ja det var himla skoj! 🙂
Laddar in …
Wow…Så fantastiskt det ser ut & sååå grönt & vacker!
/Kram från lilla mig i våsrolen!
Laddar in …
Mysigt!
Laddar in …
Så fint 🙂
Laddar in …
Jättefina bilder!! Jag tycker att du gjorde helt rätt i att ta en paus i skogen, ger massor med energi 🙂
Önskar dig en trevlig helg!
Många kramar aka
Laddar in …
Ohh så härligt väder ni också haft =D
Laddar in …
Härligt ! idag har det verkligen varit helt FANTASTISKT ute och jag hoppas att det fina vädret håller i sig hela helgen. Då ska jag bara vara ute och njuta 🙂
Trevlig helg !
Laddar in …
Så vackert och visst är det mysigt att gå i skogen! 🙂
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Såg härligt ut 🙂
Sv: Det var super roligt med kryssning! 🙂
Såg ut att vara en mysig skog!
Ja det var himla skoj! 🙂
Wow…Så fantastiskt det ser ut & sååå grönt & vacker!
/Kram från lilla mig i våsrolen!
Mysigt!
Så fint 🙂
Jättefina bilder!! Jag tycker att du gjorde helt rätt i att ta en paus i skogen, ger massor med energi 🙂
Önskar dig en trevlig helg!
Många kramar aka
Ohh så härligt väder ni också haft =D
Härligt ! idag har det verkligen varit helt FANTASTISKT ute och jag hoppas att det fina vädret håller i sig hela helgen. Då ska jag bara vara ute och njuta 🙂
Trevlig helg !
Så vackert och visst är det mysigt att gå i skogen! 🙂