Uppe med tuppen

Ida var precis slut igår efter att ha varit på förskolan. En förkylning i kombination med att ha sovit dåligt på nätterna gjorde att hon ville gå och lägga sig redan tjugo över fyra. Resultatet: en Ida som sovit hela natten men som är klarvaken halv fem. Det blir en lång dag det här då jag jobbar i eftermiddag. Men det är skönt ändå att hon mår bättre.
Jag och Alex var på fotbollsträning tillsammans igår. I vintras när det var inomhusträning fick vi tjata lite för att han skulle dit. Det var bra för nu tycker han att det är jätteroligt och ville inte vara hemma. Det var en härlig kväll.