Onsdag

Bild från i somras. Behöver något somrigt och ljust i det trista vädret som är idag.
Idag har jag gått runt och varit grinig hela dagen. Inte så att det märkts så mycket utåt men jag har känt mig sur och allmänt blaha. Kanske är det vädret som påverkar, det är så grått och så regnar det. Jag slutade jobbet tidigt idag och jag ska sluta önska så tidiga turer, tycker inte jag hinner allt jag vill göra innan det är dags att gå hem.

Igår var jag och observerade en domare och det var svinkallt.  Första morgonen dessutom som jag fick skrapa rutorna. Ä.r i.n.t.e r.e.d.o för höst. Dubbla byxor strumpor och trippelt med tröjor + mössa och vantar när jag kollade domaren igårkväll. Inte klokt ju i september.
Om en stund ska jag ta tag i livet: städa och plocka lite, ikväll ska jag döma match (f18) och så kommer vänner hit. Jag hoppas det blir en bra match och en bra kväll.