Utmaning

Jag är inte rädd för utmaningar men jag är rädd för att misslyckas. Rädd för att folk ska tänka ”trodde hon verkligen att hon skulle klara det där, pyttsan! Vem tror hon att hon är”. Väldigt snälla tankar som ni ser.
Just nu vill jag bara komma igång med den här kursen så jag vet vad jag har att vänta mig. Det här med att inte veta något tycker jag är värst. Jag vet inte hur mycket tid det kommer ta eller hur jag ska lägga upp pluggandet på bästa sätt. Böckerna är beställda i alla fall, så fort de kommit ska jag börja.