Hela havet stormar

Så känns mitt liv just nu. Helt ärligt så har det känts så ett bra tag. Försöker smita från verkligheten då och då. Igår fick jag lite hastigt och lustigt åka till Åtvidaberg och döma som assisterande, ena ad:n blev sjuk. Som vanligt kändes det stabilt. Det var kul att döma med en domare som jag bara dömt med en gång tidigare. Efter matchen möttes jag och Rickard upp i stan, käkade lite mat och sen tittade vi på nya Mission impossible–filmen. Det var inte så dumt att kunna fokusera på något annat i några timmar och inte det som tynger mig.