Sommaren dök upp

Sommaren dök upp på eftermiddagen så vi pallrade oss iväg till badet. Varken jag eller Rickard hade lust att bada men barnen hoppade glatt i. Haha, lagom till solen kom fram valde vi ändå att sitta under taket i skuggan…

Efter badet drog vi iväg till Smultronstället (igen). Förra året var vi där en gång men i år har det blivit fem gånger kanske. Tokiga i glass såklart! En gång till kommer det bli innan sommaren är slut. Tröttnar aldrig.
Både jag och Rickard tog glass med nötter i och jag fick en allergisk reaktion. Det har jag aldrig varit med om men är säker på att det var pekannötterna jag reagerade på. Just nötallergi tycker jag är lite obehagligt då det är så oberäkneligt.