Rum 302

Efter en heldag på jobbet är det skönt att få sjunka ner i soffan. Planen nu är att se på nya Beckfilmen: Rum 302. Jag har höga förväntningar då jag alltid gillat Beck.filmerna. Rickard har fixat en massa nyttigheter till filmen. Vi hörs imorgon.