Afterwork med jobbet

Ikväll var det dags för afterwork med jobbet. Jag och C träffades innan på Hamlet innan vi drog vidare till Mörners där gänget var. Det är alltid så galet roligt när vi träffas men det var en svinkall kväll, regnade hela tiden och när jag gick till bilen var det bara 9 grader. Jag saknade vantar. Helt sjukt ju att det kan vara så kallt i juni…
Jag körde så därför blev det alkoholfri cider för mig. Den var riktigt god: smak av citron och granatäpple. En hamburgertallrik var inte så svår att sätta i sig. Riktigt god och de dära pommesfritesen, McDonalds släng dig i väggen.
Fina Hanna som alltid ställer upp för mig. <3 Jag har helt otroligt snälla kollegor, är så tacksam för allihop.