Ingen glädje

Jag känner ingen glädje alls just nu. Många tankar och känslor som vill ut och som jag skulle vilja skriva av mig om men bloggen är inte rätt ventil. Det är alldeles för privat. Smärta, saknad, ångest, allt om vart annat… Jag är en skugga av den jag var. Gamla Hanna finns långt inom mig, hon är svår att hitta. Kommer jag komma tillbaka, bli glada Hanna igen?