En ny header

 
Jag har suttit i princip hela eftermiddagen och försökt få till en ny header till bloggen och till slut fick jag till det. Vad tycker ni? Bilder eller en blank header som innan. Jag funderar även på om min blogg ska bli en renodlad löparochträningsblogg men jag vet inte. Det är ju så mycket annat jag vill skriva om. Jag får suga på den karamellen ett tag till.
PS: Jag behöver verkligen en ny kamera. Det står högst på önskelistan kan jag säga.