Inspiration för ett träningspass

Redan november och vilken fin början på månaden det har varit, särskilt igår, vilket väder. Det är lite skillnad mot november förra året.
Jag tog ett extrapass idag och har jobbat på en annan våning. Jag känner mig lite aningens lost när jag är på en annan våning så där men det går bra. Jag är ledig imorgon och så jobbar jag torsdag och ett extrapass på fredag och så söndag några timmar. Det är en alldeles lagom arbetsvecka känner jag.
Nu ska jag ställa mig och laga mat till barnen, ikväll blir det något så ovanligt som spagetti och köttfärssås. Hoppas att ni haft en bra dag!