Vackra Tinnerö


Det finns ett ställe som jag aldrig tröttnar på. När vi bodde i stan hade vi promenadavstånd dit och nu måste vi ta bilen. Jag pratar såklart om vackra Tinnerö, en plats jag alltid blir glad av att komma till. En plats där jag tankar energi och bara är.
En sån där raksträcka jag inte gillar när jag springer. Tycker inte om att se långt framför mig. Det är därför jag alltid springer och tittar ner. Men så här tycker jag det är fantastiskt fint.